סוגי ביקורות של תברואן

במסגרת תפקידו של תברואן מוסמך: 

  1. ביקורת הדרכה
  2. ביקורת לחשיפת ליקויים  
  3. א. ביקורת שיגרתית
  4. ב. ביקורת מיוחדת
  5. ביקורת לבדיקת תהליכים (להתייעלות, לפרמיה).
  6. ביקורת מחקרית (סקר, מחקר).
  7. ביקורת תחרותית.
  8. בדיקה לצורך חקירה (עפ"ר לגילוי עבירות).

תברואן מוסמך- עמרי גור

עמרי גור תברואן מוסמך אשמח לעמוד לשירותך


אתיקה בביקורת

אתיקה היא תורת המידות. התורה המתארת את הטוב שיבחר האדם ואת הרע שעליו להתרחק ממנו.

אתיקה מקצועית היא התנהגות לפי כללי המקצוע כמו ברפואה במשפטים בתקשורת וכדומה. (ע"פ מילון אבן שושן).

הכנה תוכניות עבודה:

  1. ביקורות שגרתיות.
  2. ביקורת לחוות דעת מקדמית לקראת רישוי עסקים.
  3. ביקורות לבדיקת התנאים ברישיון עסק.
    א. תנאים מוקדמים.
    ב. תנאים לביצוע דחוי.
    ג. תנאים קבועים לרישיון.

ביקורות תברואן מוסמך המשולבות עם גורמים אחרים:

  1. ביקורות עם גורמים ממשלתיים מאשרים (כמו משטרה, משרד הבריאות).
  2. ביקורות עם גורמים אחרים של הרשות (מכבי אש, הנדסה, השירות הווטרינרי).
  3. ביקורות עם גורמים משפטיים פנימיים לצורך הכנה תביעה.
  4. ביקורות עם גורמים משפטיים חיצוניים (סנגור, תובע, שופט).

צלצלו עכשיו צלצלו 052-5257750

צרו קשר

רשיון למפעל מזון
טכנולוג מזון - מה שרצית לדעת
חדשות במזון

מה קורה כשטכנולוגיה פוגשת מזון? כתבה מעניינת מכלכליסט שנותנת לנו הצצה למפגש של טכנולוגיה ומזון – לחץ כאן לקריאה מה קורה כשטכנולוגיה פוגשת מזון מה

קרא עוד »
מילון מושגים
טכנולוג מזון - מה שרצית לדעת
טכנולוג יין

תהליך הפקת היין תהליך יין הינו מורכב ודורש סביבת עבודה מתאימה ציוד נכון. ביופוד נותנת שירותים מקצועיים לתעשיית המזון יועץ מזון, טכנולוג מזון ותברואן.  ארומה

קרא עוד »

למה לפנות אל BioFood?

אני עמרי גור, טכנולוג של מזון והבעלים של BioFood. עוסק בתחום רישוי עסקי המזון למעלה מ 10 שנים, במהלכם התמודדתי עם מאות עסקי מזון עבורם הענקתי את שירותי השונים. אשמח להעניק גם לכם את השירות, הכולל את כל שירותי ההכנה לקראת רישוי העסק, וכן ליווי בית העסק במהלך פעילותו בכדי לוודא תקינות מערכות המזון וייצורו, במטרה להבטיח תוצר מושלם ללקוח, ועמידה בתקנים של משרד הבריאות. יש לכם שאלות? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר טלפוני, לייעוץ ללא התחייבות.

לשרותכם, עמרי גור

בין לקוחותינו

סיפורי לקוח

סיפור לקוח - "מכללת כנרת", צמח.
הלקוח ביקש לבחון את האפשרות של הקמת מזנון בשרי, לאחר ובמקום פעל מזנון חלבי בכלל. בפניה אלי, התבקש ייעוץ מקצועי בבחינת האפשרות, וללוות את ביצוע הפרויקטו בסופו של דבר על להקמתו של המזנון.
סיפור לקוח - מערך הגנים "מגוונים" ברמת השרון.
לקוח זה מקבל שירות שוטף קבוע במשך כשנתיים, הכולל דיגום מזון בכל רשת הגנים ושליחתו למעבדה, פענוח התוצאות, הסקת המסקנות והפקת הלקחים הנדרשים כתוצאה. שירות זה מאפשר לרשת גני הילדים לפקח על איכות המזון, ולוודא הגעה של מזון איכותי ובריאותי לפיות הילדים.
סיפור לקוח - מטבח עובדים במפעל "סנו", הוד השרון.
תכנון מלא והגשת התכניות עד לשלב קבלת הרשיון על ידי ליווי, בקרה ופיקוח של פעילות המטבח, על מנת להוביל את פעילותו לתקנית ובעמידה בתנאי משרד הבריאות לצורך קבלת הרשיון והיתר פעילותו.
סיפור לקוח - "מסעדת הדייגים" בנמל יפו.
במסגרת השירות שניתן ללקוח אשר הגיע אלי לאחר שנתקל בבעיה בהפקת הרישיון, נקבעו עבור הלקוח נהלי מטבח ברורים וסדורים, אשר כללו את כל תהליך הקירות החודשית הכוללים בקרה ופיקוח, לאחר אפיון והטמעת הנהלים הוגשה הבקשה לרישיון מחדש, והרישיון הופק בפועל.
סיפור לקוח - מפעל הבשר "יהודה מעדני בשר", א.ת. קרית אתא.
מפעל משפחתי בן כ 20 המייצר מעדני בשר ומגוון סוגים של נקניקים. הלקוח פנה בכדי שאייצר עבורו את מפרטי המוצרים מחדש, שיפור מתכוני המוצרים ועמידה בתקנים הנדרשים לטובת משרד הבריאות. עבור הלקוח הוקמה תכנית דיגום שנתי, ומתנהלת בקרה ופיקוח באופן שוטף עד היום.
סיפור לקוח - מלון "עונות", נתניה.
הלקוח פנה אלי לאחר שנדרש לייעוץ בנושא התנהלות סילוק השפכים. ביצעתי סיור במקום, הופקו לקחים ונמצאו צרכים לשיפור התשתית, לרבות בחינת קווי השפכים הסניטאריים. בפועל הופקו הדוחות הנדרשים, בוצעו בליווי שלי השינויים הנדרשים עד להתנהלות תקינה ונכונה של מערך השפכים במלון.
הקודם
הבא

ההסמכות שלנו