רישוי עסקים גבעת שמואל

פותחים או מנהלים עסק טעון רישוי בגבעת שמואל? מתכננים לפתוח בעתיד הקרוב עסק ומעוניינים להכיר את כל נושא רישוי עסקים בעיר? זקוקים לסיוע והכוונה של חברה עם ניסיון רב בהנפקת רישיונות עסק בגבעת שמואל והסביבה? 

רישוי עסקים בגבעת שמואל אנחנו כאן עבורכם!

חברת ביופוד מעמידה לרשות בעלי עסקים צוות מומחים שילוו אתכם ויחסכו מכם את כל הבירוקרטיה המעייפת, איתנו תוכלו לקבל רישוי עסק בגבעת שמואל במינימום מאמץ.


גבעת שמואל – עיר אטרקטיבית לעסקים

גבעת שמואל אינה בין הערים הגדולות בישראל אך היא בהחלט בין המבוקשות שבהן עם הגירה חיובית לעיר ומספר הולך וגדל של עסקים הנפתחים בעיר בשנים האחרונות.

מיקומה של גבעת שמואל לצדה של אוניברסיטת בר אילן מאפשרת לה להיות כר פורה לערב רב של תושבים ומבקרים מזדמנים: סטודנטים, מרצים, אורחים ומי ששוכר ורוכש בתים על מנת להיות בקרבת האוניברסיטה.

בנוסף, מתאפיינת גבעת שמואל בקהל אנגלו-סקסי וציבור דתי לאומי.

גם עיריית גבעת שמואל הבינה את הפוטנציאל העסקי הגלום בעיר ופועלת רבות למען קידום הנושא בעיר ולשם כך  פועל אגף להנפקת רישיונות לעסקים בגבעת שמואל.


ביופוד- ליווי הליכי רישוי זו ההתמחות המקצועית שלנו

אנחנו בחברת ביופוד מתמחים במתן פתרונות לעסקים טעוני רישוי בכל הנוגע להליכי הגשת הבקשה לרישיון והנפקת רישיונות עסק ורישיונות יצרן. במרוצת השנים ליווינו מספר גדול של עסקים בגבעת שמואל ובסביבה הקרובה, ויש לנו הכרות מצוינות עם הגורמים הרלוונטיים, אלו שמסייעים להפוך את התהליכים לפשוטים וקצרים.

קבלת רישוי עסקים בגבעת שמואל

את הליכי הרישוי לבית העסק אנו מנהלים על הצד המקצועי, היעיל והמהיר ביותר אל מול הגורמים המוסמכים לכך מטעם הרשות המקומית ולאורך כל הדרך אנו מעניקים ללקוחותינו העסקיים שירותי ייעוץ, סיוע, הדרכה והכוונה גם לצרכי קידום הליך הרישוי וגם לצרכי קידום בית העסק.


לרשותנו, מערך אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים הכולל בין היתר: יועץ קולינארי, אנשי שיווק, תברואן, אדריכלים, שף וטכנולוג מזון.


מידע אודות מחלקת רישוי עסקים בעיריית גבעת שמואל

כתובת: בן גוריון 24, גבעת שמואל

טלפון: 03-5319285

דואר אלקטרוני: kerenep@givat-shmuel.muni.il


רישוי עסקים זה ביופוד

מחלקת רישוי עסקים בעיריית גבעת שמואל פועלת במסגרת האגף לקידום עסקים מטעם מנהל שפ"ע.


אנחנו בחברת ביופוד מתחייבים ללוות אתכם לאורך כל שלבי הרישוי ולסייע לכם ככל הניתן לקצר את תקופת ההליך ואף לייעל אותו בעבורכם ובכך לחסוך לכם משאבים, זמן וכסף. זכרו כי כל זמן בו תפעלו ללא רישיון עסק או תמתינו לקבלתו הוא זמן יקר, ולכן רצוי לפעול בצינורות היעילים ביותר על מנת לקצר אותו – ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

בנוסף, הידע הרב שלנו בתחום העסקים בישראל מאפשר לנו ללוות עסקים רבים בשנות פעילותם ולספק להם ערך רב בזכות הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים.


לפרטים נוספים אודות שירותיה של מחלקת רישוי עסקים הפועלת בחברתנו אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר ישיר לטלפון שמספרו: 052-5257750

רישוי עסקים פתח תקווה

עסקים שליווינו בגבעת שמואל

צרו קשר להזמנת שירות רישוי עסקים בגבעת שמואל

למה לפנות אל BioFood?

אני עמרי גור, טכנולוג של מזון והבעלים של BioFood. עוסק בתחום רישוי עסקי המזון למעלה מ 10 שנים, במהלכם התמודדתי עם מאות עסקי מזון עבורם הענקתי את שירותי השונים. אשמח להעניק גם לכם את השירות, הכולל את כל שירותי ההכנה לקראת רישוי העסק, וכן ליווי בית העסק במהלך פעילותו בכדי לוודא תקינות מערכות המזון וייצורו, במטרה להבטיח תוצר מושלם ללקוח, ועמידה בתקנים של משרד הבריאות. יש לכם שאלות? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר טלפוני, לייעוץ ללא התחייבות.

לשרותכם, עמרי גור

בין לקוחותינו

סיפורי לקוח

סיפור לקוח - "מכללת כנרת", צמח.
הלקוח ביקש לבחון את האפשרות של הקמת מזנון בשרי, לאחר ובמקום פעל מזנון חלבי בכלל. בפניה אלי, התבקש ייעוץ מקצועי בבחינת האפשרות, וללוות את ביצוע הפרויקטו בסופו של דבר על להקמתו של המזנון.
סיפור לקוח - מועצת "זכרון יעקב".
המועצה פנתה אלי לקבלת ייעוץ בטיחות מזון בשטח במהלך אירועים המוניים, בהם אירועי יום העצמאות ואירועי חוץ שונים אותם מפעילה המועצה ומוגש בהם מזון לציבור. כך, בכל אירוע בו מפעילה המועצה אני מגיע אל האירוע בפועל ומפקח על התנהלותם התקינה והבריאה של כלל דוכני המזון המופעלים באותה העת.
סיפור לקוח - "מסעדת הדייגים" בנמל יפו.
במסגרת השירות שניתן ללקוח אשר הגיע אלי לאחר שנתקל בבעיה בהפקת הרישיון, נקבעו עבור הלקוח נהלי מטבח ברורים וסדורים, אשר כללו את כל תהליך הקירות החודשית הכוללים בקרה ופיקוח, לאחר אפיון והטמעת הנהלים הוגשה הבקשה לרישיון מחדש, והרישיון הופק בפועל.
סיפור לקוח - מפעל הבשר "יהודה מעדני בשר", א.ת. קרית אתא.
מפעל משפחתי בן כ 20 המייצר מעדני בשר ומגוון סוגים של נקניקים. הלקוח פנה בכדי שאייצר עבורו את מפרטי המוצרים מחדש, שיפור מתכוני המוצרים ועמידה בתקנים הנדרשים לטובת משרד הבריאות. עבור הלקוח הוקמה תכנית דיגום שנתי, ומתנהלת בקרה ופיקוח באופן שוטף עד היום.
הקודם
הבא

ההסמכות שלנו