רישוי עסקים רמת גן

רישוי עסקים רמת גן – בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

אנחנו בחברת "ביופוד" עוסקים ומתמחים במתן פתרונות שירות מגוונים לבתי עסק.

כאשר אחת מההתמחויות המקצועיות שלנו עוסקת בליווי הליכי רישוי לעסקים טעוני רישוי.


רמת גן

העיר רמת גן נוסדה בשנת 1921 כמושבה חקלאית ובמרוצת השנים ביססה את מעמדה כאחת מהערים המרכזיות ביותר במחוז תל אביב.

העיר משתרעת על פני שטח כולל של 13,229 דונם והיא מאכלסת בשטחה למעלה מ- 153,000 תושבים.

בסוף שנות ה-60 של המאה החולפת נחנך ברמת גן מתחם בורסת היהלומים ומאותה שנה העיר ביססה את מעמדה כאחת מערי המסחר המשגשגות ביותר באזור המרכז.

עיריית רמת גן האחראית בין היתר על הליכי רישוי עסקים בעיר, פועלת רבות לקידום עסקים בשטח הרשות המקומית ומעודדת אנשי עסקים ויזמים לפעול בשטח העיר.


ביופוד – מומחים לרישוי עסקים ברמת גן

אנחנו בחברת ביופוד מאפשרים לכל אחד ואחת מאנשי העסקים והיזמים ברמת ליהנות משירותיה של מחלקת רישוי לעסקים טעוני רישוי הפועלת בחברתנו. מחלקה זו מתמחה בליווי הליכי רישום הכולל בין היתר:

הגשת בקשה למחלקת הרישוי בעיירה, גיבוש תכנית עסק, קבלת אישורים מהגורמים המוסמכים לכך (משרד הבריאות, משטרה, המשרד לאיכות הסביבה, משרד הכלכלה, כיבוי אש וכו') והתנהלות שוטפת אל מול גורמי הרישוי מטעם הרשות המקומית.


לרשותנו, התמחות מקצועית במתן פתרונות שירות לעסקים בענף המזון ובתחומי עיסוק נוספים הנכללים ברשימת העסקים טעוני רישוי.

שירותי המחלקה המקצועית הפועלת בחברתנו, מבוססים בין היתר על למעלה מ-10 שנות ניסיון בתחום.

ידע מקצועי מורחב בכל הנוגע לתקנות חוק רישוי עסקים בישראל ומאות לקוחות אותם ליווינו לאורך השנים לאורך הליכי הנפקת רישיון עסק.


מידע אודות מחלקת רישוי עסקים בעיריית רמת גן

כתובת: רחוב הרא"ה 2

טלפון: 03-6753481

קבלת קהל בימים ראשון, שלישי ורביעי בין השעות 8:30-12:30 וימי שני בין השעות: 15:00-17:00


אנו מזמינים גם אתכם להצטרף למעגל הלקוחות שלנו המורכב מעשרות עסקים טעוני רישוי בענפים שונים ברמת גן.

לפרטים נוספים אודות שירותיה של מחלקת רישוי עסקים הפועלת בחברתנו אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר ישיר לטלפון שמספרו: 052-5257750

רישוי עסקים רמת גן

עסקים שליווינו ברמת גן

צרו קשר להזמנת שירות רישוי עסקים ברמת גן

למה לפנות אל BioFood?

אני עמרי גור, טכנולוג של מזון והבעלים של BioFood. עוסק בתחום רישוי עסקי המזון למעלה מ 10 שנים, במהלכם התמודדתי עם מאות עסקי מזון עבורם הענקתי את שירותי השונים. אשמח להעניק גם לכם את השירות, הכולל את כל שירותי ההכנה לקראת רישוי העסק, וכן ליווי בית העסק במהלך פעילותו בכדי לוודא תקינות מערכות המזון וייצורו, במטרה להבטיח תוצר מושלם ללקוח, ועמידה בתקנים של משרד הבריאות. יש לכם שאלות? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר טלפוני, לייעוץ ללא התחייבות.

לשרותכם, עמרי גור

בין לקוחותינו

סיפורי לקוח

סיפור לקוח - מפעל הבשר "יהודה מעדני בשר", א.ת. קרית אתא.
מפעל משפחתי בן כ 20 המייצר מעדני בשר ומגוון סוגים של נקניקים. הלקוח פנה בכדי שאייצר עבורו את מפרטי המוצרים מחדש, שיפור מתכוני המוצרים ועמידה בתקנים הנדרשים לטובת משרד הבריאות. עבור הלקוח הוקמה תכנית דיגום שנתי, ומתנהלת בקרה ופיקוח באופן שוטף עד היום.
סיפור לקוח - "מכללת כנרת", צמח.
הלקוח ביקש לבחון את האפשרות של הקמת מזנון בשרי, לאחר ובמקום פעל מזנון חלבי בכלל. בפניה אלי, התבקש ייעוץ מקצועי בבחינת האפשרות, וללוות את ביצוע הפרויקטו בסופו של דבר על להקמתו של המזנון.
סיפור לקוח - מועצת "זכרון יעקב".
המועצה פנתה אלי לקבלת ייעוץ בטיחות מזון בשטח במהלך אירועים המוניים, בהם אירועי יום העצמאות ואירועי חוץ שונים אותם מפעילה המועצה ומוגש בהם מזון לציבור. כך, בכל אירוע בו מפעילה המועצה אני מגיע אל האירוע בפועל ומפקח על התנהלותם התקינה והבריאה של כלל דוכני המזון המופעלים באותה העת.
סיפור לקוח - "מסעדת הדייגים" בנמל יפו.
במסגרת השירות שניתן ללקוח אשר הגיע אלי לאחר שנתקל בבעיה בהפקת הרישיון, נקבעו עבור הלקוח נהלי מטבח ברורים וסדורים, אשר כללו את כל תהליך הקירות החודשית הכוללים בקרה ופיקוח, לאחר אפיון והטמעת הנהלים הוגשה הבקשה לרישיון מחדש, והרישיון הופק בפועל.
הקודם
הבא