רישוי עסקים ראש העין

הליך קבלת רישיון עסק דורש אישורים ממספר רב של גורמים שונים ולעיתים נמשך זמן רב מהצפוי. הקפדה על הדרישות, סדר וארגון המסמכים יכולה לקצר את תהליך. אם אתם מעוניינים ברישיון עסק בראש העין, יש להגיש את המסמכים לפי הרפורמה ברישוי עסקים – מפרט אחיד לכל בעלי העסקים.

חברת ביופוד מלווה עסקים בתהליך הנפקת רישיון עסק אל מול עיריית ראש העין, במחלקת רישוי עסקים אצלנו בחברה תוכלו ליהנות משרותי הדרכה, סיוע, הכוונה וייעוץ לאורך כל שלבי התהליך.

הליך הנפקת רישוי עסק בראש העין

שלב ראשון: הגשת בקשה ראשונית לרישיון עסק עם פרטי העסק.

שלב שני: תכנון העסק והגשת תכנית עסק המבוססת על המידע המקדים.

שלב שלישי: הגשת בקשה לרישיון עסק ומילוי כל המסמכים והדרישות מהגורמים המאשרים.

שלב רביעי: קבלת אישור והנפקת רישיון עסק.

מידע על העיר ראש העין

ראש העין הוקמה בשנת 1949 לאחר מלחמת השחרור, במבצע "כנפי נשרים" עולי תימן התיישבו ובנו את ביתם. מספר התושבים בראש העין עומד על 61,800 ונמצא בגדילה בשיעור של 10% בשנה. ראש העין הוכרזה כעיר בשנת 1994 ונמצאת במחוז המרכז.

בראש העין ניתן למצוא מספר גדול של עסקים (בסביבות 1000 עסקים שונים) הממוקמים במספר אזורי תעשייה: אזור התעשייה הישן, תעשיית מחבצות, אזור התעשייה החדש מצפון לראש העין, אתר צומת קאסם, מרכז העסקים הראשי (המע"ר), קניון הסלע, השוק העירוני ועוד.

גידול האוכלוסייה בשנים האחרונות הביא לפתיחת עסקים רבים בעיר הפועלים במגוון תחומים. מחלקת רישוי עסקים בראש העין מטפלת בפניות רבות ובבקשות להנפקת רישיונות עסק.

כמה נתונים מעניינים על ראש העין שלא ידעתם

  • מקור השם "ראש העין" הגיע מתרגום השם "ראס אל-עין" ובעברית – ראש המעיינות בגלל קרבתו למעיינות הירקון.
  • לראש העין אין ערים תאומות.
  • ראש העין מדורגת בחמישייה הראשונה בדירוג המתגייסים לצה"ל.
  • בשנת 1950 ירד שלג בעיר בפעם הראשונה והאחרונה.
  • בשנת 2020 זכתה העיר בחמישה כוכבי יופי בתחרות של המועצה לישראל יפה

פרטי יצירת קשר עם מחלקת רישוי עסקים בראש העין

כתובת: רחוב מלכי ישראל 15

טלפון: 03-9031941

קבלת קהל: ימים ראשון, שלישי וחמישי – בין השעות: 8:30-13:00

 

ביופוד – רישוי עסקים ראש העין

מחלקת רישוי עסקים בביופוד עומדת לרשותכם ומלווה מאות עסקים בתהליך רישוי עסק. אנחנו מתמחים בהנפקת רישיונות עסק לכל סוגי העסקים.

צוות מחלקת רישוי עסקים בביופוד רכש ניסיון עשיר בתחום, קשרים בעיריית ראש העין וידע מקצועי רב המסייע ללקוחות שלנו בהגשת הבקשות ובקיצור זמני המתנה.

מחלקת רישוי העסקים שלנו מסייעת בהנפקת כל סוגי רישיונות עסק, לרבות, רישיון זמני, רישיון תקופתי, היתר זמני ורישיון לצמיתות.

בכל שאלה או בקשה, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ונשמח להעניק לכם שירות אדיב, מקצועי ומהיר.

רישוי עסקים ראן העין

עסקים שביופוד מלווה בראש העין:

  • אוטופי – מפעל טבעוני ממרחי קשיו
  • הסנדוויץ' של אבא ראש העין

צרו קשר להזמנת שירות רישוי עסקים בראש העין

למה לפנות אל ביופוד כדי לקבל רישיון עסק?

עמרי גור, טכנולוג של מזון הוא הבעלים של חברת ביופוד. עמרי עוסק בתחום רישוי עסקי המזון למעלה מ-10 שנים, במהלכם ליווה מאות עסקים בדרך המיוחלת לקבלת רישיון עסק בתל אביב והסביבה. עבורם העניק עמרי והצוות של ביופוד שירותים שונים ומגוונים גם לאחר קבלת רישיון העסק. "אשמח להעניק גם לכם את שירות הכולל את כל ההכנה לקראת רישוי העסק, וכן ליווי בית העסק במהלך פעילותו. יחד נוודא את תקינות מערכות המזון וייצורו, במטרה להבטיח תוצר מושלם ללקוח, ועמידה בתקנים של משרד הבריאות. יש לכם שאלות? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר טלפוני, לייעוץ ללא התחייבות".

לשרותכם, עמרי גור

בין הלקוחות שאנחנו מלווים
לקוחות שלנו מספרים
סיפור לקוח - "מכללת כנרת", צמח.
הלקוח ביקש לבחון את האפשרות של הקמת מזנון בשרי, לאחר ובמקום פעל מזנון חלבי בכלל. בפניה אלי, התבקש ייעוץ מקצועי בבחינת האפשרות, וללוות את ביצוע הפרויקטו בסופו של דבר על להקמתו של המזנון.
סיפור לקוח - מועצת "זכרון יעקב".
המועצה פנתה אלי לקבלת ייעוץ בטיחות מזון בשטח במהלך אירועים המוניים, בהם אירועי יום העצמאות ואירועי חוץ שונים אותם מפעילה המועצה ומוגש בהם מזון לציבור. כך, בכל אירוע בו מפעילה המועצה אני מגיע אל האירוע בפועל ומפקח על התנהלותם התקינה והבריאה של כלל דוכני המזון המופעלים באותה העת.
סיפור לקוח - "מסעדת הדייגים" בנמל יפו.
במסגרת השירות שניתן ללקוח אשר הגיע אלי לאחר שנתקל בבעיה בהפקת הרישיון, נקבעו עבור הלקוח נהלי מטבח ברורים וסדורים, אשר כללו את כל תהליך הקירות החודשית הכוללים בקרה ופיקוח, לאחר אפיון והטמעת הנהלים הוגשה הבקשה לרישיון מחדש, והרישיון הופק בפועל.
סיפור לקוח - מפעל הבשר "יהודה מעדני בשר", א.ת. קרית אתא.
מפעל משפחתי בן כ 20 המייצר מעדני בשר ומגוון סוגים של נקניקים. הלקוח פנה בכדי שאייצר עבורו את מפרטי המוצרים מחדש, שיפור מתכוני המוצרים ועמידה בתקנים הנדרשים לטובת משרד הבריאות. עבור הלקוח הוקמה תכנית דיגום שנתי, ומתנהלת בקרה ופיקוח באופן שוטף עד היום.
הקודם
הבא
עולם הידע וההסמכות שלנו