פרשה טכנית

פרשה טכנית עבור משרד הבריאות

כתיבת פרשה הטכנית היא תיאור מקצועי של בית העסק והפעילות המתקיימת בו.

היא מכילה פרק הנוגע לסניטציה ופרק העוסק בהיבטים טכניים של המבנה בו קיים בית העסק.


תברואן או טכנולוג של מזון מגיש למשרד הבריאות ולרשויות עבור מסעדות סופרמרקטים או כל עסק הקשור למזון, כחלק מהשירות הניתן ע”י יועצי ביופוד.

הפרק העוסק בסניטציה יכלול תהליכי הכנת מזון אם מתקיימים.

פירוט חומרי הגלם, נפחי אחסון בקירור והקפאה, מספר מנות, מקומות ישיבה אם קיימים ונתונים על העובדים בבית העסק.


הפרק העוסק במבנה יכלול נתונים על מידות:

חדרי העסק, חדרי קירור, תיאור תשתית וצנרת העסק, שפכים, פינוי אשפה, מקורות כיבוי אש, נתוני מקורות מתח חשמלי, איוורור, תאורה וסידורים אקוסטיים אם ישנם.

ליועץ בטיחות מזון לחץ כאן.

צרו קשר להזמנת שירות פרשה טכנית

למה לפנות אל BioFood?

אני עמרי גור, טכנולוג של מזון והבעלים של BioFood. עוסק בתחום רישוי עסקי המזון למעלה מ 10 שנים, במהלכם התמודדתי עם מאות עסקי מזון עבורם הענקתי את שירותי השונים. אשמח להעניק גם לכם את השירות, הכולל את כל שירותי ההכנה לקראת רישוי העסק, וכן ליווי בית העסק במהלך פעילותו בכדי לוודא תקינות מערכות המזון וייצורו, במטרה להבטיח תוצר מושלם ללקוח, ועמידה בתקנים של משרד הבריאות. יש לכם שאלות? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר טלפוני, לייעוץ ללא התחייבות.

לשרותכם, עמרי גור

בין לקוחותינו

סיפורי לקוח

סיפור לקוח - "מכללת כנרת", צמח.
הלקוח ביקש לבחון את האפשרות של הקמת מזנון בשרי, לאחר ובמקום פעל מזנון חלבי בכלל. בפניה אלי, התבקש ייעוץ מקצועי בבחינת האפשרות, וללוות את ביצוע הפרויקטו בסופו של דבר על להקמתו של המזנון.
סיפור לקוח - "מכללת אוהלו", קצרין.
הלקוח ביקש לבחון את אפשרות להגדיל את המטבח בהיקף פעילותו וכן לשמור על הצביון הכשר של המסעדה. ליוויתי בפועל את מפעיל המסעדה על ידי הטמעת נהלים, איתור ומניעת תקלות אפשריות, תכנון מערך שפכים ועוד. כיום המסעדה מורחבת ופעילה לשביעות רצונם.
סיפור לקוח מסעדת "הטאבון והמנגל", גבעת שמואל.
הלקוח נתקל בקשיים בקבלת רישיון הפעלת המסעדה. הלקוח נתקל בקושי בעת פניה אל משרד הבריאות והשירות הוטרינרי. ליוויתי את הלקוח וייעצתי כיצד לפעול, הגעתי עם הלקוח לפגישות בהן הוסבר והובהר כיצד לפעול באופן תקין. כיום העסק פעיל, ומתפקד במסגרת הנדרשת בחוק, וזוכים לביקור שבועי על ידי לבקרה ופיקוח שוטפים.
סיפור לקוח - מפעל הבשר "יהודה מעדני בשר", א.ת. קרית אתא.
מפעל משפחתי בן כ 20 המייצר מעדני בשר ומגוון סוגים של נקניקים. הלקוח פנה בכדי שאייצר עבורו את מפרטי המוצרים מחדש, שיפור מתכוני המוצרים ועמידה בתקנים הנדרשים לטובת משרד הבריאות. עבור הלקוח הוקמה תכנית דיגום שנתי, ומתנהלת בקרה ופיקוח באופן שוטף עד היום.
סיפור לקוח - בית אבות "בית גיל הזהב", כפר סבא.
הלקוח ביקש קבלת ייעוץ בנושא התנהלות השפכים במתחם. הגעתי אל המקום, ערכתי סיור והסקתי את המסקנות הנדרשות, ולויוויתי את תהליך הטמעת הלקחים בפועל עד להתנהלות נכונה ותקינה של מערך השפכים, לרבות כתיבת מכתב לתאגיד המים.
סיפור לקוח - מלון "עונות", נתניה.
הלקוח פנה אלי לאחר שנדרש לייעוץ בנושא התנהלות סילוק השפכים. ביצעתי סיור במקום, הופקו לקחים ונמצאו צרכים לשיפור התשתית, לרבות בחינת קווי השפכים הסניטאריים. בפועל הופקו הדוחות הנדרשים, בוצעו בליווי שלי השינויים הנדרשים עד להתנהלות תקינה ונכונה של מערך השפכים במלון.

ההסמכות שלנו