דוגם מי שתייה

ביופוד נותנת שירותי דוגם מי שתייה כחלק ממערך בדיקות מיקרוביולוגיות וכימיות.

דוגם מוסמך מי שתייה רמה א’ (מטעם משרד הבריאות). לפי תקנות בריאות העם איכות תברואתית של מי השתייה בישראל.

פעולות הדיגום שלנו מיועדות לצרכי עריכת בדיקה למי השתייה באמצעות מערך שירותי בדיקות המעבדה המוצע על ידינו. בין יתר סוגי הבדיקות אותן אנו מקיימים להבטחת איכות מי השתייה תוכלו למצוא:

  • בדיקה כימית המיועדת לצרכי איתור וכימות של אחד או יותר מהחומרים המסוכנים למי השתייה (בהתאם לפקודת בריאות העם)
  • בדיקה מיקרוביאלית לגילוי וכימות של חיידקי קוליפורמים, חיידקי קוליפורמים צואתיים, חיידקי סטרפטוקוקוס צואתיים ולצרכי ספירה כללית של חיידקים.
  • בדיקה מיקרוביאלית חוזרת המיועדת לצרכי איתור וכימות חיידקים לאחר ביצוע פעולות ניקוי וחיטוי במערכות מי השתייה

 

מועצות ורשויות מקומיות, יוכלו להיעזר בצוות המקצועי של החברה לצורך ביצוע בדיקות וביקורות, קיום הדרכות לעובדים בנושא היגיינה ובטיחות מזון, עשייה וכלים לפיתוח מוצרים חדשים, ביצוע מבחני טעימה (בעת הצורך), יצירת נהלי עבודה, שירות של חיטוי וטיהור מערכות מים.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, התקשרו עכשיו: 052-5257750


מי השתייה בישראל

אספקת מי השתייה בישראל מבוססת בין היתר על שאיבת מי תהום, מים עיליים ומי ים מותפלים, כאשר משרד הבריאות הוא הגוף הממשלתי האחראי על הבטחת איכות מי השתייה.

איכותם התברואתית של מי השתייה ומתקני מי השתייה בישראל מוסדרים באמצעות תקנות בריאות העם (התשע”ג 2013) במסגרתן תוקנו כללים לביצוע דיגום מי שתייה ובדיקות מעבדה לבדיקת איכות המים. כידוע, מי שתייה חייבים להיות נקיים מחומרים כאלו ואחרים העלולים להשפיע על איכותם, וכפועל יוצא מכך על בריאות הצרכנים.


דוגם מי שתייה למתקני מערכות מים במבני ציבורי ותעשייה – חובה בדיקה ודיגום על פי דרישות משרד הבריאות  למגזר הציבורי / למגזר הפרטי.

בדיקות מיקרוביולוגיות, כימיות, מתכות, בדיקה שדה. תחזוקה שוטפת מניעה ואיתור תקלות.
תקנות משרד הבריאות איכות מי שתייה א /15.


הערכת תוצאות ומסקנות.

לדגימת מים צלצלו 052-5257750  או ביצירת קשר


שגרת משלוח תבדידים לבדיקות אפידמיולוגיה מולקולארית של לגיונלה

דיגום מיקרובילי נכון:

1. הזרמת מים נחים בקו המים. למשך 2-3 דקות.
2. חיטוי בהמצאות מבהר.
3. הזרמה לזמן קצר לשטיפת החיטוי.
4. איסוף לכלי מתאים עם או בלי ביסולפט (מנטרל את חומר החיטוי הקיים במי שתייה)
5. הובלה בקירור עד 6 שעות למעבדה מוסמכת.

דוגם מים מוסמך למחנות נוער

לפחות 3 בדיקות לאיכות מי השתייה
1. שבוע לפני
2. יומים לפני (בנוכחות מ”ב)
3. במהלך פעילות

צרו קשר להזמנת שירות דוגם מי שתייה

למה לפנות אל BioFood?

אני עמרי גור, טכנולוג של מזון והבעלים של BioFood. עוסק בתחום רישוי עסקי המזון למעלה מ 10 שנים, במהלכם התמודדתי עם מאות עסקי מזון עבורם הענקתי את שירותי השונים. אשמח להעניק גם לכם את השירות, הכולל את כל שירותי ההכנה לקראת רישוי העסק, וכן ליווי בית העסק במהלך פעילותו בכדי לוודא תקינות מערכות המזון וייצורו, במטרה להבטיח תוצר מושלם ללקוח, ועמידה בתקנים של משרד הבריאות. יש לכם שאלות? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר טלפוני, לייעוץ ללא התחייבות.

לשרותכם, עמרי גור

בין לקוחותינו

סיפורי לקוח

סיפור לקוח - "מכללת כנרת", צמח.
הלקוח ביקש לבחון את האפשרות של הקמת מזנון בשרי, לאחר ובמקום פעל מזנון חלבי בכלל. בפניה אלי, התבקש ייעוץ מקצועי בבחינת האפשרות, וללוות את ביצוע הפרויקטו בסופו של דבר על להקמתו של המזנון.
סיפור לקוח - "מכללת אוהלו", קצרין.
הלקוח ביקש לבחון את אפשרות להגדיל את המטבח בהיקף פעילותו וכן לשמור על הצביון הכשר של המסעדה. ליוויתי בפועל את מפעיל המסעדה על ידי הטמעת נהלים, איתור ומניעת תקלות אפשריות, תכנון מערך שפכים ועוד. כיום המסעדה מורחבת ופעילה לשביעות רצונם.
סיפור לקוח מסעדת "הטאבון והמנגל", גבעת שמואל.
הלקוח נתקל בקשיים בקבלת רישיון הפעלת המסעדה. הלקוח נתקל בקושי בעת פניה אל משרד הבריאות והשירות הוטרינרי. ליוויתי את הלקוח וייעצתי כיצד לפעול, הגעתי עם הלקוח לפגישות בהן הוסבר והובהר כיצד לפעול באופן תקין. כיום העסק פעיל, ומתפקד במסגרת הנדרשת בחוק, וזוכים לביקור שבועי על ידי לבקרה ופיקוח שוטפים.
סיפור לקוח - מפעל הבשר "יהודה מעדני בשר", א.ת. קרית אתא.
מפעל משפחתי בן כ 20 המייצר מעדני בשר ומגוון סוגים של נקניקים. הלקוח פנה בכדי שאייצר עבורו את מפרטי המוצרים מחדש, שיפור מתכוני המוצרים ועמידה בתקנים הנדרשים לטובת משרד הבריאות. עבור הלקוח הוקמה תכנית דיגום שנתי, ומתנהלת בקרה ופיקוח באופן שוטף עד היום.
סיפור לקוח - בית אבות "בית גיל הזהב", כפר סבא.
הלקוח ביקש קבלת ייעוץ בנושא התנהלות השפכים במתחם. הגעתי אל המקום, ערכתי סיור והסקתי את המסקנות הנדרשות, ולויוויתי את תהליך הטמעת הלקחים בפועל עד להתנהלות נכונה ותקינה של מערך השפכים, לרבות כתיבת מכתב לתאגיד המים.
סיפור לקוח - מלון "עונות", נתניה.
הלקוח פנה אלי לאחר שנדרש לייעוץ בנושא התנהלות סילוק השפכים. ביצעתי סיור במקום, הופקו לקחים ונמצאו צרכים לשיפור התשתית, לרבות בחינת קווי השפכים הסניטאריים. בפועל הופקו הדוחות הנדרשים, בוצעו בליווי שלי השינויים הנדרשים עד להתנהלות תקינה ונכונה של מערך השפכים במלון.

ההסמכות שלנו