רישיון יצרן למפעל מזון

רישיון יצרן למפעלי מזון הוא אחד השירותים המרכזיים אותו מציעה חברת 'ביופוד'.

הצוות המקצועי והמנוסה של ביופוד מתמחה בביצוע בדיקות למפעלי מזון, כתיבת תוכניות למפעלי מזון, סיוע בהכנת הוראות עבודה, נהלים ותוכניות עבודה עבור עובדי המפעל. העברת הדרכות והרצאות בנושאים שונים כגון: שמירה על היגיינה אישית, שמירה על בטיחות מזון ותברואת מזון וייעוץ על חיטוי וניקיון נכון של המפעל.


יתרה מזאת, ניתן לנפק רעיונות למוצרים ומתכונים חדשים ועצות לגבי דרכים לשיפור ושינוי של מוצר קיים. ביקורת ופיקוח על אופן העבודה המתבצע במפעל והאם אכן מושם דגש נכון על כל מה שקשור בבטיחות המזון.

אנחנו מלווים עסקים יד ביד לעבר רישיון יצרן למפעל מזון, בלי כאבי ראש ובמינימום מאמץ מצדם. אנחנו בעלי ניסיון רב בתחום ועושים כל שביכולתינו על מנת להאיץ את התהליך ולבצע אותו במינימום עלויות.

רישיון יצרן מזון

רישיון למפעל מזון – רישיון יצרן מזון מטעם משרד הבריאות.

ברישיון זה מחויבים כלל מפעלי המזון בתעשיית המזון הישראלית, וזאת ללא קשר לגודלם, היקפי הייצור וכדומה.


חשוב לציין ולהבהיר שגם מפעלים המספקים אריזות למוצרי מזון מחויבים ברישיון יצרן בהתאם לתקנות המופיעות בפקודת בריאות העם משנת 1983.

רישיון יצרן למפעל אריזה

תכנון מפעל אריזה, הגשת תוכנית לבקשת רישיון יצרן למפעל למשרד הבריאות.

רישיון יצרן למפעל בשר

תכנון מפעל בשר לפי רצון של לקוח ועמדה על תקנות ודרישות של משרד הבריאות. יש לצלצל 052-5257750

רישיון יצרן מזון - קייטרינג

הגשת תוכניות לבקשה לרישיון יצרן למשרד הבריאות. תקנות "השטח המזערי של העסק והחדרים בו יהיו לשביעות רצונו של המנהל."

רישיון למפעל למזון טבעוני וצמחוני

בשנים האחרונות גוברת התודעה לנחיצותם של מפעלים טבעוניים ולמזון בריא, אנחנו בביופוד מסייעים לכם לקבל את הרישיון המיוחל.

רישיון למפעל לפירוק וניקוי דגים

תכנון מפעל לפירוק וניקוי דגים. הגשת תוכניות לבקשת לרישיון יצרן למשרד הבריאות.

רישיון יצרן מזון - קונדיטוריה ומאפיה

קוי יצור למאפיות, קו יצור פיתות, הפקת תווית מוצר מזון כחוק. קביעת: סימון תזונתי ותוקף מוצר, ע"י אבחון המוצר בידי טכנולוג מזון.

רישיון יצרן למפעל סירופ

מפעלים לרוב משתמשים בתמציות של טעם וריח אשר סוגר את כל עניין האורגנולפטי של חווית הצרכן. אצלנו צוות ביופוד נותן שירות מלא עד להגעה לטעם הנכון.

רישיון יצרן למפעל מזון לבעלי חיים

ליווי מפעלים בתחום מפעלי המזון עד לקבלת רישיון יצרן למפעל מזון ממשרד החקלאות.

אילו מפעלים מחויבים בקבלת רישיון יצרן מזון?

מפעלי מזון מחויבים בשני הליכי רישוי מרכזיים:

האחד, רישיון עסק שלצורך הנפקתו בעלי המפעל נדרשים להתנהל אל מול המחלקה לרישוי עסקים הפועלת מטעם הרשות/מועצה מקומית באזור בו ממוקם המפעל.
השני, רישיון יצרן המתנהל לאורך כל שלביו אל מול נציגי משרד הבריאות העוסקים בנושא.


בשני תהליכי הרישוי הנ"ל, בעלי המפעלים נדרשים לעמוד בכל התקנות וההנחיות המופיעות בפקודת בריאות העם בנוגע לייצור מזון, כאשר בין יתר התקנות ניתן למצוא הנחיות ברורות בנוגע לגודל שטחי האחסון בשטח המפעל, מקורות מי השתייה והשופכין בשטח המפעל, סוג ואופי מכונות הייצור וכדומה.

מפעל ייצור בתעשיית המזון דורש רישיון יצרן מזון

מפעל ייצור בתעשיית המזון, ואין זה משנה אם מדובר במפעל ייצור גדול ומשוכלל או מפעל ביתי לייצור מטבלים (בהיקפים קטנים), המיועדים לשיווק לציבור הרחב מחויבים בקבלת רישיון יצרן למפעל.

חשוב לציין ולהבהיר שגם מפעלים המספקים אריזות למוצרי מזון מחויבים ברישיון יצרן בהתאם לתקנות המופיעות בפקודת בריאות העם משנת 1983.


צרו קשר להזמנת שירות רישיון יצרן למפעל מזון

למה לפנות אל BioFood?

אני עמרי גור, טכנולוג של מזון והבעלים של BioFood. עוסק בתחום רישוי עסקי המזון למעלה מ 10 שנים, במהלכם התמודדתי עם מאות עסקי מזון עבורם הענקתי את שירותי השונים. אשמח להעניק גם לכם את השירות, הכולל את כל שירותי ההכנה לקראת רישוי העסק, וכן ליווי בית העסק במהלך פעילותו בכדי לוודא תקינות מערכות המזון וייצורו, במטרה להבטיח תוצר מושלם ללקוח, ועמידה בתקנים של משרד הבריאות. יש לכם שאלות? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר טלפוני, לייעוץ ללא התחייבות.

לשרותכם, עמרי גור

סיפורי לקוח

סיפור לקוח - "מסעדת הדייגים" בנמל יפו.
במסגרת השירות שניתן ללקוח אשר הגיע אלי לאחר שנתקל בבעיה בהפקת הרישיון, נקבעו עבור הלקוח נהלי מטבח ברורים וסדורים, אשר כללו את כל תהליך הקירות החודשית הכוללים בקרה ופיקוח, לאחר אפיון והטמעת הנהלים הוגשה הבקשה לרישיון מחדש, והרישיון הופק בפועל.
סיפור לקוח - מזנון בית הספר "לילינטל" ברמלה.
ליווי אישי וייעוץ הכולל הטמעת תהליכי ביקורת והתנהלות תקנית משלב הקמת המזנון ועד לפתיחתו בפועל, לאחר הפקת כל המסמכים והרשיונות הנדרשים לטובת הנושא. במהלך הפקת הרשיון ייצגתי את בעלי המזנון בפני הרשויות והפקתי כל המסמכים הנדרשים בכדי לקבל את אישור הפעלתו.
סיפור לקוח - מאפית "לחם גל", חיפה.
הלקוח פנה אלי לצורך ליווי וייעוץ לקבלת רשיון יצרן. עבור הלקוח בוצע תכנון והתקיימו מספר פגישות במהלך הוטמעו כל הנהלים הנדרשים. הלקוח קיבל את הרשיון המבוקש, ואף הופק עבורו רישיון לבית הקפה אותו החליט להפעיל במרוצת הדרך. מאפיה משפחתית מאוד מומלצת.
סיפור לקוח - מטבח עובדים במפעל "סנו", הוד השרון.
תכנון מלא והגשת התכניות עד לשלב קבלת הרשיון על ידי ליווי, בקרה ופיקוח של פעילות המטבח, על מנת להוביל את פעילותו לתקנית ובעמידה בתנאי משרד הבריאות לצורך קבלת הרשיון והיתר פעילותו.
יהודה מעדני בשר מספר
יהודה מעדני בשר - קריית אתא. מגדילים את שטח הייצור - תכנון מחדש למפעל בשר לאחר של שנים של ליווי צמוד של טכנולוג מזון. התבקשנו לתכנן תוספת שטח למפעל הכולל הזזת חדרי קירור והגדרת תהליכים מחדש. כיום המפעל בשלבי הקמה.
לחץ כאן
הקודם
הבא

ההסמכות שלנו