רישוי עסקים חולון

רישוי עסקים בעיר חולון שונה מרישוי עסקים בערים אחרות בארץ, בעיקר בשל העובדה שצריך לפני פתיחת התיק להגיש עותק לבדיקה, זה מצטרף לכך שהדרישות להגשת הבקשה שונות.

הנדסה, משטרת ישראל, משרד הבריאות, המשרד להגנת הסביבה ורשות הכיבוי הארצית הן חלק מהרשויות שנדרש לקבל את אישורם במסגרת הגשת הבקשה לרישוי עסק בעיר חולון.

ברשימת העסקים טעוני רישוי בחולון נכללים כלל העסקים המחויבים ברישיון עסק על פי חוק, לרבות, מפעלים לייצור מזון, בתי אוכל, חנויות מזון, בתי עסק בענפי הבילוי והפנאי, עסקים בתחום התחבורה, עסקים בענפי הבריאות ועוד.

אם אתם עומדים להקים עסק בחולון המחוייב על פי חוק ברישיון עסק אז אצלנו בחברת ביופוד מחלקת רישוי עסקים המתמחה במתן פתרונות שירות כוללים לבעלי העסקים בכל הנוגע להליכי הנפקת רישיון עסק ולהתנהלות השוטפת אל מול עיריית חולון. משלבי הבירוקרטיה הראשוניים ועד אשר תעודת רישיון העסק תהיה תלויה לה על קיר, אנחנו לצדכם.

מידע על העיר חולון

העיר חולון הנמצאת במחוז תל אביב הינה העיר התשיעית בגודלה בארץ עם קצת פחות מ-200 אלף תושבים (נכון לשנת 2019). העיר גובלת עם תל אביב, בת ים וראשון לציון. העיר נוסדה בשנת 1940 וכעשר שנים לאחר מכן הוכרזה כעיר בישראל. העיר משתרעת על שטח של כ-19,200 דונם והיא העיר השלישית בגודלה במחוז תל אביב.

ברחבי העיר חולון מתקיימים עשרות אלפי עסקים בתחומים שונים, כאשר מדברים על סדר גודל של 8,000 עסקים קטנים, כאשר 42 אחוזים מהם דרושים לרישיון עסק.

יתרה מכך בעיר ישנם אזורי תעשייה גדולים אשר חולשים על 21% משטח העיר (4,200 דונם) והיד עוד נטויה (עם תוכניות בנייה מאושרות).

בעיר חולון מספר מפעלי מזון ומותגים בעלי שם דבר בישראל, ביניהם ניתן למצוא את אסם (המפעל של במבה), מיטב (מפעל להכנת רוטבים), סמוראי (מפעל למזון אסייתי) ועוד.

כמה נתונים מעניינים על חולון שלא ידעתם:

  • השם חולון לקוח מהתנ"ך מספר יהושע "וגשן וחלן וגלה ערים אחת עשרה וחצריהן" (ט"ו, כ"א).
  • בעבר חולון נקראה "עיר השינה של תל אביב" והתושבים בו נקראו חוב"תים (שילוב של חולון ובת ים), וכיום היא עיר הילדים בזכות מוזיאון הילדים ושלל פעילויות המיועדות לילדים קטנים וגדולים.
  • בשנת 2013 העיר חולון זכתה בתואר "העיר היפה בישראל", והיא העיר היחידה בישראל שזכתה בתואר שלוש פעמים (2000 ובשנת 2006).
  • העיר התאומה של חולון היא סירן בצרפת, הנמצאת בסמוך לבירה פריז.
    תושב חולון ממוצע מייצר 1.9 ק"ג פסולת מידי יום, והוא ממחזר כמעט 20% מהפסולת (יותר מתל אביב ובת ים).
  • 26% מאוכלוסיית חולון מוגדרת כילדים (מתחת לגיל 17).
  • תושבי חולון מחליפים בממוצע אוטו פעם ב-7 שנים.

פרטי יצירת קשר עם מחלקת רישוי עסקים בחולון

כתובת: בית העירייה, רחוב ויצמן 58
טלפון: 03-5027222
קבלת קהל: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:30-12:00

ביופוד – רישוי עסקים בחולון

אנחנו בחברת ביופוד, עוסקים ומתמחים בליווי הליכי הנפקת רישיון עסק לכלל העסקים טעוני הרישוי ורישיון יצרן. כמו כן אנחנו מסייעים לקהל לקוחותינו לקבל היתרי בנייה.

הידע המקצועי העומד לרשותנו מבוסס על היכרות מעמיקה עם תקנות חוק רישוי העסקים וניסיון מקצועי בתחום. לרשותנו, התמחות מיוחדת בכל הנוגע לליווי הליכי רישוי לעסקים בענף המזון.

אנחנו בחברת ביופוד מבצעים עבורכם את כל הבירורים המקדימים הנדרשים לצרכי הגשת הבקשות לרישוי בית העסק בהתאם לאופיו וסיווגו.

לאורך כל שלבי הרישוי אנו פועלים בשמכם אל מול מחלקת הרישוי בעיריית חולון ומגבשים יחד איתכם את התכנית להכנת עסק לקראת רישוי. אנו נשמח לייעץ ולסייע גם לכם כל הדרך להשגת הרישיון המיוחל.

חברת ביופוד ממוקמת בחולון, עמרי גור, בעלי החברה מתגורר בעיר מזה שנים רבות.

לפרטים נוספים אודות שירותיה של מחלקת רישוי עסקים הפועלת בחברתנו אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר ישיר לטלפון שמספרו: 052-5257750

רישוי עסקים חולון
רישיון עסק

צרו קשר להזמנת שירות רישוי עסקים בחולון

למה לפנות אל BioFood?

אני עמרי גור, טכנולוג של מזון והבעלים של BioFood. עוסק בתחום רישוי עסקי המזון למעלה מ 10 שנים, במהלכם התמודדתי עם מאות עסקי מזון עבורם הענקתי את שירותי השונים. אשמח להעניק גם לכם את השירות, הכולל את כל שירותי ההכנה לקראת רישוי העסק, וכן ליווי בית העסק במהלך פעילותו בכדי לוודא תקינות מערכות המזון וייצורו, במטרה להבטיח תוצר מושלם ללקוח, ועמידה בתקנים של משרד הבריאות. יש לכם שאלות? אתם מוזמנים ליצור עמי קשר טלפוני, לייעוץ ללא התחייבות.

לשרותכם, עמרי גור

בין לקוחותינו

סיפורי לקוח

סיפור לקוח - "מכללת כנרת", צמח.
הלקוח ביקש לבחון את האפשרות של הקמת מזנון בשרי, לאחר ובמקום פעל מזנון חלבי בכלל. בפניה אלי, התבקש ייעוץ מקצועי בבחינת האפשרות, וללוות את ביצוע הפרויקטו בסופו של דבר על להקמתו של המזנון.
סיפור לקוח - מועצת "זכרון יעקב".
המועצה פנתה אלי לקבלת ייעוץ בטיחות מזון בשטח במהלך אירועים המוניים, בהם אירועי יום העצמאות ואירועי חוץ שונים אותם מפעילה המועצה ומוגש בהם מזון לציבור. כך, בכל אירוע בו מפעילה המועצה אני מגיע אל האירוע בפועל ומפקח על התנהלותם התקינה והבריאה של כלל דוכני המזון המופעלים באותה העת.
סיפור לקוח - "מסעדת הדייגים" בנמל יפו.
במסגרת השירות שניתן ללקוח אשר הגיע אלי לאחר שנתקל בבעיה בהפקת הרישיון, נקבעו עבור הלקוח נהלי מטבח ברורים וסדורים, אשר כללו את כל תהליך הקירות החודשית הכוללים בקרה ופיקוח, לאחר אפיון והטמעת הנהלים הוגשה הבקשה לרישיון מחדש, והרישיון הופק בפועל.
סיפור לקוח - מפעל הבשר "יהודה מעדני בשר", א.ת. קרית אתא.
מפעל משפחתי בן כ 20 המייצר מעדני בשר ומגוון סוגים של נקניקים. הלקוח פנה בכדי שאייצר עבורו את מפרטי המוצרים מחדש, שיפור מתכוני המוצרים ועמידה בתקנים הנדרשים לטובת משרד הבריאות. עבור הלקוח הוקמה תכנית דיגום שנתי, ומתנהלת בקרה ופיקוח באופן שוטף עד היום.
הקודם
הבא

ההסמכות שלנו