מבחני טעימה

סקר דעת קהל

(על טעם ועל ריח אין להתווכח)

על מנת לקלוע לחך הישראלי, על בתי עסק בתחום המזון המעוניינים לפתח או לייבא לארץ מוצר מזון חדש, לעשות מבחני טעימה ולוודא שהמאכל אכן מתקבל בברכה ויש לו פוטנציאל להצלחה.


סקר דעת קהל אשר יעשו על ידי אנשי מקצוע מנוסים ובעלי היכרות עמוקה בתחום, יוכלו לתת למזמינים בסיום ביצוע המבחנים דו”ח מצב מפורט ומעמיק לגבי תוצאות הבדיקה ובמידת הצורך, פירוט שינויים אותם מומלץ לבצע במוצר בכדי להביא להצלחתו.


חברות רבות ומפעלי מזון גדולים ומצליחים בארץ, אימצו כבר לפני שנים רבות את מבחני הטעימה, על מנת לקבוע את הפוטנציאל של מוצרי מזון חדשים.


עמדת סקר

מבחני טעימה

חברה מקצועית ומנוסה בתחום של מבחני טעימה, מספקת  כלי בעל ערך כלכלי רב עבור כל בית עסק בתחום המזון ובכל סדר גודל.

מבחני טעימה יכולים להתבצע בשני אופנים ולהיות מיועדים לשני קהלי יעד עיקריים:
מבחני טעימה לקהל הרחב


קהל הטריוגני משני המינים ובטווח הגילאים אליהם מיועד המוצר, יתבקש לטעום את המאכלים עם סימן זיהוי או בלעדיו (בהתאם לרצון מזמיני המבחן) ויתבקש לחוות את דעתו על טעמם.


מבחני טעימה לאנשי מקצוע

סקר דעת קהל של מוצרי מזון המיועד לשפים, טכנולוגי מזון ולאנשי מקצוע מתחום המזון.


במסגרת מבחני טעימה מהסוג הזה, בוררים את המשתתפים במבחנים אלו לאנשי מפתח בתחום, שדעתם המקצועיות והמלומדת בהחלט יכולה לספק פרספקטיבה למזמיני המבחן, לגבי עתיד המוצר והפוטנציאל הטמון בו.


מזמיני סקר דעת קהל, יקבלו דו”ח מפורט על דעתם של המשתתפים במבחנים, מסקנות ועצות מניתוח הדו”ח אשר ניתנים על ידי יועץ קולינרי מאנשי מקצוע מנוסים לשימור ולשיפור, לצורך הצלחתו העתידית של המוצר.


מבחני טעימה –  מהמקצועיים ביותר

סקר דעת קהל הם הליך מורכב הדורש ידע והבנה מעמיקה בתחום המזון. יש להכיר את קהל היעד, לדעת כיצד והיכן לאתר אותו, מה לשאול וכיצד לנתח את התשובות.


מהסיבה הזאת, חשוב שמבחנים אלו יבוצעו על ידי אנשי מקצוע מנוסים המכירים את תחום המזון לעומק ויודעים מה ואיך לעשות על מנת להסיק את המסקנות הנכונות.

צור קשר לחץ כאן